Mitä ihmettä??!!

2.12.2007

Onkos muilla bloggerin käyttäjillä sama ilmiö, nyt joulukuun alusta tapahtunut. Ennen kuvat suurenivat napautuksella, vaan nytpäs kone kysyy millä ohjelmalla haluaa kuvan suurempana katsoa, ja huom se koskee siis blogimerkintöjä jotka on lisätty 24.11.2007 tai sen jälkeen lisättyjä kuvia, tai siis minulla ainakin nuo 23.11.2007 lisätyt kuvat aukeaa normaalisti ja 30.11 lisätyt aukeavat latauksen kautta. Huono uudistus, jos se nyt uudistus on, vai onko mulla koneessa jotain vikaa??

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Samallalailla käy mun koneella. Mutta ei tuo nyt kauheesti häiritse. Tulee vaan yksi hiirenpainallus enemmän :)

Julia kirjoitti...

No kappas! Mulla on ihan sama juttu! No on kyllä ihan syvältä, anteeksi vaan karkea kielenkäyttöni. Koruja on kiva tarkastella vähän lähemmin, ja nyt se on tehty mahdottoman hankalaksi. Tylsää. :(

Patina kirjoitti...

Huomasin saman ja ihmettelin minkä asetuksen olen napsauttanut väärin... olen nimittäin juuri vaihtanut blogia ja siksi näin ekana oletin... no onpa hyvä tietää ettei syy ole minussa, vaan jotain on muuttunut muualla. Vai uudistus... no ei ainakaan parempaan suuntaan!!! :) :(

siina kirjoitti...

Mä olen ihmetellyt jo jonkin aikaa, miksi jotkut kuvat ei aukene, jotkut aukenee... Hyvä siis, etten ole yksin! ;)

Anu kirjoitti...

Joo...en ole sen vuoksi edes viitsinyt lisätä uusia kuvia, kun olen luullut sen olevan joku häiriö...

Raija kirjoitti...

Ahaa, en siis ole yksin ;)
Todellakin syvältä tämä "uudistus".