Kuinka yöunet tekevät ihmeitä

31.10.2007

Olen viimeiset kuusi vuotta nukkunut erittäin rikkonaisia yöunia, sitä ne lapset teettävät. Muuten helppoja lapsia, kunhan nukkuisivat yönsä. Siis viimeiset kaksi viikkoa olen nukkunut erityisen huonosti. Nuorimmaiselle tulee hampaita ja lisäksi vielä flunssa kiusana. Nuku siinä sitten. Illalla varustin nuorimmaisen nasoliinilla, supolla ja nuhanenätipoilla nukkumaan ja sainkin nukkua heräten vain yhden kerran. Olen kuin uusi ihminen. Kahdenviikon päänsärky tekee kyllä tosissaan ihmisen hulluksi. Minulla kun ei aina tiedä johtuuko se särky huonosta kilpparin hoitotasapainosta, vaiko väsymyksestä vai mistä. Tälläkertaa väsymys oli syyllinen.

Heii.. olen helmikauppoja vilkuillut tänään silläsilmällä.. :)

Taidan palata ennenkuin huomaattekaan.

Ja huom. blogin ulkonäköä on uudistettu, vaikka talvi tekeekin tuloaan haluan vielä kesää muistella :) Blogin pohja on lähtöisin tuolta, siellä on kovasti kauniita pohjia.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Innolla odotan, mitä oletkaan kaupoista löytänyt ja mitä niillä herkuilla tehnyt...

Tiina kirjoitti...

Mukavaa että olo on parempi!

Sivupohja on kivan näköinen :)

siina kirjoitti...

Juu, ei ne blogitauot yleensä kauaa kestä ;) *kokemusta on* :D

Anonyymi kirjoitti...

Voimia!
Kuulostaa niiin tutulta tuo "unettomuus". Se on tosi raskasta pitemmän päälle. Meillä nykysellään nukkuu jo kaikki suht hyvin...minkä nyt välillä unissaan höpisevät.
Tällä hetkellä odottelen tuleeko vesirokko kahdelle nuorimmaiselle.