Muita töitä

16.10.2007

Osaan minä muitakin käsitöitä :D kuin helmitöitä. Piti sitten puikkoihin tarttua, kun helmiä ei nyt sattuneesta syystä saa koruiksi asti. Viimeissä Novita lehdessä oli uudesta Kuura-langasta tehdyt baskeri-tyyppinen hattu ja kaulaliina. Kynsiä alkoi aivan kauheasti syyhyämään ja kaupasta oli haettava Kuura-lankaa. Eilen sitten aloitin ja tässä on tulos. Todella nopea tehdä ja ihan kivan näköinen, sinänään ihme, koska minun päähäni ei kyllä sovi minkään näköinen pipo saati hattu.


Puikkoja pitäisi kilkutelle vielä lisääkin, kävin kirpputori kierroksella ja löysin itselleni aivan ihanan villapaidan jossa kuitenkin on liian lyhyet hiat, ilmeisesti se on sen takia kirpputorille joutunutkin, on tainnut olla edellisellekin omistajalle hiat lyhyet, koska täysin pitämättömältä pusero vaikuttaa. Siis puseroon pitää kutoa resorit hiansuihin.

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onpaan pehmeen näkönen hattu:) Ihana. Minä oon hykerrelly tänä päivänä tyytyväisenä, kun veriarvot oli kohillaan.

Mags kirjoitti...

O-oo! Ihanan näköistä! Ja kohta sitä taas lämmintä tarvitaankin - tänään oli kyllä meilläpäin mukava ulkoiluilma ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Ihana hattu... Wau! Minulla on myös sellanen omituinen pää, ettei hatut saati pipot sovi sitten millään... outo helmipää!! :)

Anonyymi kirjoitti...

tarkennus edelliseen... siis mahtuu muttei istu... :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihana! Mä selailen lähes joka ilta uutta novita lehteä ja siellä on kaikenlaista mitä haluaisin tehdä. ja vanhoissakin lehdissä. lankakaupoille pitäisi siis päästä (helmikauppojen lisäksi.. :D )

Anonyymi kirjoitti...

Onhan suloinen hattu!!! :) Värit kohillaan!

Ja se Kuningas-rannekoru.... ihan valtavan upea!!!! Kupari on myös mun "lempimetalli". Se on ihana noin kirkkaana ja ihana vielä ajan kanssa patinoituessaan!
Tosi kaunis koru!! :)

Anonyymi kirjoitti...

.. oih.. ihana!!! .. ja upean värinen.. :)

Raija kirjoitti...

Kiitos arvon naiset.
Taidan pyöräyttää vielä toisenkin hatun :)
Puseroon tuli jo resorit kilkutettua ja tulikin hyvä.

Anonyymi kirjoitti...

Kaunista lankaa ja niin kuurainen. Ihana päähine. Sulla on kädentaidot hyppysissäsi :) Ihailen niitä suuresti :)

Kiitos vierailustasi. Mulle tulee ainan huono omotanto, kun kirjoittelen kaikkee muuta, paitsi en mun opinnäytetyötäni :(